مسئولان رامسر برای تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید در شهرستان پشتکار داشته باشند

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رامسر ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا  گفت: در روزهای اخیر شهرستان رامسر میزبان اولین شهید مدافع حریم اهل بیت (ع) بود که با رشادت و سربازی ولایت تقدیم امام زمان (عج) و نائب برحقش شد.

وی افزود: شهید تاش‌موسی در روز ۲۲ بهمن به شهادت رسید و تلاش‌های بسیاری برای بازگرداندن پیکرش انجام شد به دلیل شرایط جنگ و میدان نبرد این امر موفقیت‌آمیز نبود.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی در عرصه‌های زیادی همچون علمی، نظامی، فرهنگی و اقتتصادی موفقیت کسب کرده که این پیروزی ها باعث شده تا دشمنان قدرت‌نمایی کرده و علیه ایران اسلامی کارها و نقشه های شومشان را انجام دهند.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه  به برکت اتحاد، وحدت، همدلی و به برکت شهدا و شهید آوینی‌ها امنیت، آرامش و جایگاهی در منطقه و جهان داریم خاطر نشان کرد:  بحث اقتصاد مقاومتی که این روزها مقام معظم رهبری به آن تاکید می‌کنند این است که اگر اقتصاد مقاوم نباشد با هر تهدیدی اقتصاد کشور لرزش دارد و باید بدانیم که اگر اقتصاد پویا باشد در مقابل ابرقدرت‌ها و زورگویی های تمام نشدنی آنها ایستادگی می‌کنیم.

وی در پایان گفت: از مسئولان و مردم می‌خواهم که در این زمینه در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تلاش کنند و با پشتکار، اقدام و عمل اقتصاد را پویا و مقاومتی کنند و با همدلی و همکاری مشکلات را حل و کارهای بزرگی انجام دهند.