پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 10465
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۸ فروردین, ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر:

    شهدای مدافع حرم امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آورده اند

    مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر گفت: اینکه دشمن نمی تواند در کشور فکر نفوذ نظامی کند به دلیل وجود تفکر مقاومت اسلامی است و امروز شهدای مدافع حرم امنیت و اقتدار را برای کشورمان ایران اسلامی به ارمغان آوده اند.

    به گزارش نیمه پر رامسر، حجت الاسلام تسخیری در مراسم هفتگی هیات رزمندگان اسلام رامسر گفت: به اعتراف مسئولین اروپایی و غربی هیچ کشوری مانند جمهوری اسلامی ایران در امنیت قرار ندارد و این در حالیست که در کشور های اروپایی و غربی تهدید تکفیری ها وجود دارد.

    وی افزود: تلاش غربی ها اینست که وجود داعش را در سوریه دفن کنند ولی ایران با تقدیم شهدای مدافع حرم نظیر شهید پاسدار مصطفی تاش موسی و شهدای مقاومت در جبهه سوریه، اجازه نداد منافع اسلامی و ملی مورد حمله اجانب قرار گیرد.

    وی اظهار داشت: امروز مدافعان اسلام و حریم اهل بیت مرزشان از ایران اسلامی به عراق و سوریه و دیگر بلاد اسلامی تغییر پیدا کرده است.

    مسئول هیأت رزمندگان اسلام رامسر با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در مورد اینکه جنگ ما جنگ عقیده هاست و نه جنگ خاک افزود: پیامی که مدافعان و شهدای حرم صادر میکنند این است که اسلام فقط برای ایران نیست بلکه دفاع از مظلوم در هر جای جهان است و ما بر اساس اعتقاداتمان به جبهه ی مقاومت کمک میکنیم.

    وی با اشاره به اطلاع نسبی آمریکایی ها از توان موشک های بالستیک جمهوری اسلامی، جنگ افروزی دشمنان در اطراف مرزهای کشور را یادآور شد و خاطر نشان کرد: دلیل قدرت نظام اسلامی در منطقه توانایی نیروهای مسلح کشور با اتکا به خداوند تبارک و تعالی است.

    وی با ابراز تاسف از اظهار نظر برخی افراد در فضای مجازی در مورد اینکه دنیای آینده، دنیای گفتمان هاست و نه دنیای موشک ها، به موضع گیری رسمی مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت:  اگر موشک های سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی نبود کشور بارها مورد حمله بیگانگان قرار می گرفت.

    حجت الاسلام تسخیری با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی پیرامون تحمیل برجام های دیگر از طریق نخبگان و اینکه وعده هایی که در برجام گرفته ایم بر روی کاغذ بوده و در عمل مشاهده نمیشود گفت: آمریکایی ها رسما از عدم اجرای برجام ۲ و ۳ در داخل کشور ابراز نگرانی کرده اند که بنظر میرسد وعده هایی برای اجرای برجام های دیگر به آنها داده شده است.