پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 1041
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۵ آذر, ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    اجتماع بزرگ عاشوراییان همزمان با اربعین حسینی در رامسر برگزار می شود

    اجتماع بزرگ عاشوراییان شهرستان رامسر با عنوان بصیرت عاشورایی همزمان با اربعین حسینی به همراه پخش زنده از رسانه ملی در میدان امام (ره) این شهر برگزار می شود.

    به گزارش نیمه پر، امام جمعه رامسر روز شنبه در نشست هماهنگی برگزاری این اجتماع که در سپاه این شهرستان برگزار شد ، گفت : زنده نگه داشتن قیام عاشورا و درس آموزی از این حرکت عظیمی که اسلام را احیا کرد، یک ضرورت است.

    حجت الاسلام ‘ سید جلیل مرتضوی ‘ افزود : از مردم ولایتمدار رامسر شهرستان و آحاد مختلف و هیات های مذهبی ،امنای مساجد ،ادارات و نهادها و بسیجیان می خواهیم که با حضور در این آیین بزرگ حماسه دیگری را رقم بزنند.

    فرماندار شهرستان رامسر نیز در این نشست گفت: اجتماع بزرگ عاشوراییان رامسر در اربعین حسینی تجلی عشق و دلدادگی به سید و سالار شهیدان است.

    ‘ حسین سروری ‘ افزود : اجتماع میلیونی عاشقان حسینی در روز اربعین در کربلای معلی و اجتماع بزرگ مردم ایران اسلامی نمایشی از عظمت شیعی در دنیاست.

    وی اظهار داشت: همه مسوولان ادارات و نهادها باید امکانات برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم را در اختیار ستاد برگزاری قراردهند.

    او افزود : مردم شهرستان رامسر با معرفت و بصیرت عاشورایی حماسه دیگری را رقم خواهند زد.

    رییس هیات رزمندگان شهرستان رامسر هم با اشاره به رسالت اثرگذار رسانه ها در ماندگاری ارزش های دینی و مذهبی از خبرنگاران شهرستان خواست نقش خود را برای باشکوه تر برگزارشدن اجتماع عاشوراییان در روز اربعین ایفا کنند.

    حجت الاسلام ‘ غلامحسن تسخیری ‘ گفت : فعالیت رسانه های این شهرستان در فضاهای مجازی و سایت ها بسیار خوب است و باید از این فضاها در تقویت شعائر دینی و مذهبی بیشتر استفاده کنیم.

    مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامسر بیان داشت: هیات رزمندگان اسلام در کنار حمایت های مسوولان و حضور مردمی مناسبت های بزرگی را در طول سال به اجرا درآورده است.

    وی تاکید کرد: قطعا مردم ولایتمدار رامسر در روز اربعین با حضور پرشور خود نمایشی از عشق و دلداگی به سالار شهیدان را به عالی ترین وجه ترسیم خواهند کرد.

    ایرنا/