پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 10325
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۳ فروردین, ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > ویژه ها
  •   

    سیزده به در برفی در ییلاقات رامسر:

    مسدود شدن جاده های ییلاقی و برف گیر شدن مسافران در ییلاقات رامسر/ نیروهای امدادی مشغول خدمات دهی هستند

    بارش شدید برف در ییلاقات رامسر که در ۲۴ ساعت گذشته آغاز شده همچنان نیز ادامه دارد و تردد خودرو در این مسیرها با مشکلاتی مواجه شده است.

    به گزارش نیمه پر رامسر، به دلیل بارش برف در منطقه ییلاقی گرسماسر رامسر مردمی که برای تفریح به این منطقه رفته بودند برف گیر شدند و نیاز فوری به کمک دارند.

    بیش از ۲۰ ماشین و خانواده در این منطقه منتظر رسیدن فوری کمک و باز شدن جاده هستند.

    طبق اطلاعات بدست آمده نیروهای امدادی و راهداری خود را به این منطقه رساندند و همچنان نیز مشغول خدمات رسانی به مسافران و مردم هستند.

    همچنین در ییلاق توریستی جنت رودبار با وجود بارش شدید بارش برف اما جاده اصلی باز است و برخی جاده های فرعی مسدود هستند.

    طبق اخبار رسیده از منطقه ییلاقی جواهرده در مسیر راه به علت بارش برف ترافیک به وجود آمده است و رفته رفته با حضور نیروهای امدادی مشکل ترافیک و برف گیر شدن خودروها در حال رفع شدن است.

    فرماندار رامسر نیز در گفتگویی تلفنی اعلام کرد: :مردم رامسر از ورود به مناطق ییلاقی جواهرده و جنت رودبار خودداری کنند.

    وی با اعلام خبر بارش شدید برف در مناطق ییلاقی رامسر و مسدود شدن جاده ها گفت: از مردم خواهش می کنیم امروز از رفتن به مناطق ییلاقی جداخودداری کنند.

    وی افزود: بارش برف باعث ایجاد ترافیک سنگین در مناطق ییلاقی جواهرده و جنت رودبار و همچنین مسدود شدن برخی راه ها و برف گیر شدن ماشین ها شده است.

    سروری نداشتن زنجیر چرخ و کمک دار نبودن، بارش شدید برف و تعداد زیاد ماشین ها را علت برف گیر شدن و ترافیک سنگین مناطق ییلاقی رامسر عنوان کرد و گفت: در صورت ضرورت فقط با ماشین های کمک دار وارد مناطق جنگلی شوند.

    فرماندار رامسر حضور نیروهای امدادی در مناطق ییلاقی خبر داد و گفت: به شخصه در منطقه حضور دارم و نیروهای امدادی نیز با تمام توان درحال امداد رسانی هستند.