زورگیری و سرقت ۱۴ میلیون تومان از مرد ۶۱ ساله در رامسر

چاپ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نیمه پر، با اعلام این خبر از طریق محافل مردمی به سراغ شخص مال باخته در خیابان مطهری رامسر و مغازه اش رفتیم تا ماجرای این زورگیری را از وی جویا شویم.

شخص مال باخته در گفتگویی به خبرنگار ما گفت: حوالی ساعت ۱۱ روز دوشنبه مورخ ۱۰ آذر بود که با مراجعه به بانک ملت شعبه ابریشم محله رامسر در خواست برداشت پولی به مبلغ ۱۴ میلیون تومان را می کنم و پول هم به صورت نقد از طرف بانک به من تحویل داده می شود.

وی افزود: چون قصدم این بود که پول به بانک ملی مرکزی انتقال داده شود بانک می توانست این مبلغ را بدون برداشت در بانک ملی واریز کند اما متاسفانه این کار انجام نشد.

وی اضافه کرد: بعد از تحویل مبلغ پول فردی در داخل بانک که این ماجرا را مشاهده کرده بود با تماس تلفنی موضوع و در دسترس بودن پول نقد را به دوستان خود اطلاع می دهد.

این بازاری در ادامه بیان داشت: طبق ثبت این اطلاعات از طریق دوربین های مدار بسته بانک و سوپر مارکت های محل حادثه، دو موتور از بانک ملت و در مجاورت خیابان من را تعقیب می کنند.

وی اظهار داشت: در روبروی ساختمان اصناف یکی از افراد زورگیر که در جلو بوده با پاشیدن اسپری فلفل به صورتم و به صورت همزمان زدن ضربه ای به وسیله دسته چاقو از طرف پشت به سرم ۱۴ میلیون تومان پول را به سرقت می برند و با سوار شدن بر موتورها از محل به سرعت متواری می شوند.

این کاسب بازار ابریشم محله با اشاره به اینکه بعد از تماس با ۱۱۰ بلافاصله مامورین در محل حاضر شدند بیان داشت: با توجه به اینکه مامورین خیابان میدان امام (ره) را بسته بودند اما سارقین از راه های دیگر متواری و مخفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: مدت زمان صرف شده بعد از برداشت پول تا سرقت و زورگیری حدود ۵ دقیقه بوده است.

این مال باخته در پایان گفت: به عنوان کسی که در این ماجرا برایم چنین اتفاقی افتاده است از تمام شهروندان می خواهم که احتیاط لازم را در این گونه کارهای خود داشته باشند و بانک هم نباید این گونه پول های نقد را که در بانک دیگری ارباب رجوع قصد واریز دارد را به وی تحویل دهد تا چنین اتفاقات و ناامنی هایی در شهر رخ دهد.

هم اکنون پرونده این سرقت در کلانتری ۱۲ رامسر در دست تحقیق و پیگیری است.