پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Friday 26 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 1022
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ آذر, ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۱
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    افراطیون قدرت‌طلب و عقب‌ماندگی مازندران

    شایعه تغییر استاندار با هدف منافع شخصی و گروهی توسط جریان خاص!

    از دلایل عمده عقب ماندگی مازندران و عدم رشد و توسعه این استان مستعد و کم‌نظیر، ناپایداری مدیریت عالی آن و تغییر زودبه‌زود استانداران این استان زرخیز است که حتی بیست و یکمین استاندار نیز با گذشت ۱۵ ماه از انتصاب، در معرض تیغ تیز اصلاح طلبان افراطی برای تغییر قرار گرفت.

    به گزارش نیمه پر، ربیع فلاح جلودار که دانش آموخته دکترای آموزش و ترویج کشاورزی است، از نخستین هفته های انتصاب خود در ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ به عنوان استاندار مازندران، شنونده زمزمه‌های تغییر و تعویض خود از سوی اصلاح‌طلبان افراطی بود و بارها نیز عدم گوش‌سپاری به این شایعات را برای کار کردن جدی و شکوفاسازی استعدادهای بی‌نظیر این استان غنی مورد تأکید قرار می داد، این روزها علاوه بر محافل خصوصی و غیرآشکار در سطح گسترده نیز خبر تغییر خود را توسط اصلاح طلبانی که همواره برای او نقش فشار را ایفا می کردند، دریافت می کند.

    استان مازندران که استانی راهبردی در حوزه تولیدات استراتژیک کشور در محصولات غذایی و کشاورزی است، مکرر توسط وزرای مربوطه و از جمله وزیر جهاد کشاورزی به دلیل تحرک مطلوب استاندار کنونی‌اش مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفت.

    بدون سمت و سوی جانبدارانه از شخص خاصی همه مردم مازندران و مسئولان کشوری خواهان رشد و تعالی استان مازندران و رفع موانع شکوفایی استعدادهای این استان پراستعداد هستند که به فرموده مقام معظم رهبری، فقر آن در لابه‌لای طبیعت و فضای سبز چشم‌اندازش مخفی و مکتوم مانده و برای حل مشکلات آن عزمی جدی لازم است که ابتدا این اراده باید در مدیر ارشد استان با دادن فرصت لازم به او داده شود.

    علل تلاش و تاکید و پیگیری‌های مستمر اصلاح‌طلبانی که آقای ربیع فلاح را بر نمی‌تابند، برای مردم محرز و مشخص است.

    استاندار مازندران که رئیس ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری در مازندران بود، از سوی افراطیون اصلاح‌طلب متهم به عدم تمکین در قبال انتصاب اشخاص معرفی شده از سوی این گروه برای مسئولیت‌های مختلف در دستگاه های اجرایی استان است، با وجود این که اعتراف دارند مازندران نیز پس از روی کار آمدن دولت یازدهم دست‌خوش تغییرات گسترده در سطح مدیران و فرمانداران بوده است.

    خلاصه کلام شایعه این شهرآورد سیاسی که از یک سو با جایگزین شدن منتخب افراطیون و از سویی دیگر با روی کار آمدن گزیده کارگزاران همراه است، جز اختلال در فضای خدمت رسانی استان سود دیگری ندارد.

    نتیجه اینکه مصالح استان و مردم متدین و غیورش در این کشمکش‌ها و دست به دست شدن مناصب و جایگاه ها چه میزان مورد توجه و لحاظ قرار می گیرد.

    بلاغ/