افزایش ۱۲ درصدی ورود مسافران نوروزی به رامسر

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، حسین سروری در گفتگویی اظهار کرد: رامسر با دارا بودن ۲۳ واحد اقامتی از جمله هتل، هتل آپارتمان، متل، ۱۰۰ واحد پذیرایی و ۳۷ مدرسه و بیش از ۳ واحد استیجاری به طور شبانه روزی آماده خدمات دهی به مسافران و گردشگران نورزی است.

وی افزود: طبق برآورد های اولیه و آمارهای رسمی از اقامت ها و ورود مسافران به شهرستان رامسر از ۲۷ اسفند ۹۴ تا سوم فروردین سال جدید میزان حضور گردشگران افزایش ۱۲ درصدی نسبت به سال گذشته داشته است.

وی در ادامه بیان کرد: در مدت ایام نوروز نمایشگاه ملی صنایع دستی و سوغات استان‌ها با بیش از ۱۳۰ غرفه در شهرستان رامسر برگزار می شود که همیشه مورد استقبال مسافرین بوده است.

فرماندار رامسر با بیان اینکه وجود ۱۰ منطقه نمونه گردشگری که مهم‌ترین آن جواهرده، جنگل دالخانی و دهستان جنت رودبار است خاطرنشان کرد: برگزاری جشنواره‌های متعدد فرهنگی و هنری در نقاط مختلف رامسر و نمایش سنت های بومی و محلی به مسافرین نوروزی از دیگر برنامه های پیش بینی شده ستاد اجرایی سفر در شهرستان می باشد.

وی تصریح کرد: پرواز همه روزه رامسر به تهران و بالعکس که ظرفیت پرواز‌ها ۱۰۰ درصد افزایش داشته از دیگر امکانات و زیرساخت‌های مهم برای بهره‌مندی گردشگران در این ایام است.

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم با تحول طبیعت، در خود و همچنین در شهرستان نیز با همت همه مدیران آن‌گونه که در شأن شهرستان و جایگاه تاریخی آن است، تحولات خوبی داشته باشیم و به مسافران نوروزی خدمات خوبی ارائه دهیم.