پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ , Saturday 20 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 1016
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۱ آذر, ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳
  • شما اینجا هستید :آخرین اخبار
  •   

    با دومین پیروزی پیاپی مقابل نفت و گاز گچساران

    نساجی با صدر جدول تنها ۲ امتیاز فاصله دارد

    تیم فوتبال نساجی مازندران با برتری مقابل نفت و گاز گچساران ضمن کسب دومین پیروزی پیاپی خود، اولین سه امتیاز خارج از خانه خود را نیز دشت کرد.

    نیمه پر/ از هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال کشور، عصر امروز تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه اختصاصی نفت و در مقابل دیدگان حدود ۵هزار هوادار متعصب گچسارانی به برتری یک بر صفر دست یافت تا اختلاف امتیازش با تیم صدرنشین جدول تنها به عدد ۲ برسد.

    تنها گل این دیدار در دقیقه ۸۹ بازی توسط اکبر صغیری به ثمر رسید.

    دو تیم در ۱۰ دقیقه ابتدائی نیمه اول این دیدار یک بازی سرد و بی روح را به نمایش گذاشتند تا شوت سرکش حسین امامیان بازکننده یخ این دیدار باشد ولی توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه نفت به اوت رفت.

    در ادامه، بازی هجومی‌تری را از سوی بازیکنان هر دو تیم شاهد بودیم و موقعیت هائی روی دروازه دو تیم خلق شد که با بی دقتی مهاجمان دو تیم به هدر رفت تا این نیمه بدون رد و بدل شدن گلی پایان یابد.

    نیمه دوم این دیدار نیز به مانند نیمه اول بدون برنامه خاصی از سوی بازیکنان دو تیم آغاز شد ولی از دقیقه ۵۵ به بعد این تیم نفت و گاز گچساران بود که تلاش کرد با حمایت پرشور هوادارانش به دروازه نساجی نزدیک شود تا شاهد به لرزه درآمدن دیرک دروازه نساجی در یک صحنه نیز باشیم.

    اما رفته رفته این تیم نساجی مازندران بود که ضمن کشاندن بازی با زمین تیم نفت و گاز گچساران سعی در ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم کرد تا بالاخره در دقیقه ۸۹ موفق شد توسط اکبر صغیری به هدف خود دست یابد.

    شاگردان عباس چمنیان که به زدن گل در دقایق پایانی شهرت دارند و انتظار دریافت همچین گلی را نداشتند در دقایق تلف شده این دیدار فشار بی امانی را بر روی دروازه تیم نساجی مازندران وارد کردند و حتی در آخرین لحظه این دیدار نیز شاهد برخورد توپ به دیرک دروازه نساجی مازندران بودیم که نتیجه ای برای این تیم نداشت تا تیم نساجی مازندران این دیدار با با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان برساند.

    تیم نساجی با این پیروزی به اولین پیروزی خارج از خانه اش و دومین پیروزی پیاپی خود در فصل جاری رقابت ها دست یافت.

    بلاغ/