۳۷ مدرسه رامسر در قالب یک پایگاه آماده پذیرایی از مهمانان فرهنگی در ایام نوروزی است

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، محمد صادق امینی نیا مدیر آموزش و پرورش رامسر در جلسه توجیهی مدیران و عوامل اجرائی ستاد اسکان ۹۵ گفت: تدارکات لازم در خصوص مراکز اسکان میهمانان نوروزی به خوبی دیده شده و امسال نیز با برنامه ریزی ها و اقدامات از پیش تعیین شده در صدد انجام هماهنگی ها ی لازم برای هر چه بهتر اجرا شدن طرح اسکان موقت نوروزی همکاران فرهنگی هستیم.

وی افزود: برای ایام نوروز ۳۷ مدرسه در سراسر شهرستان برای اسکان مهمانان نوروزی مهیا شده است که در قالب یک پایگاه آماده پذیرائی از مهمانان فرهنگی هستند.

یداله حسن نژاد دبیر ستاد اسکان آموزش و پرورش رامسر نیز در این رابطه به خبرنگار ما گفت: این مدارس به دو قسمت درجه یک (الف)، درجه دو (ب) تقسیم بندی می شوند.

حسن نژاد ادامه داد: ۳۷ مدرسه، ‌۱۳کلاس ویژه، ۹۸ کلاس نوع الف و ۱۶۹ کلاس نوع ب در مجموع ۲۸۰ کلاس درس و اتاق در قالب ۱ پایگاه آماده اسکان فرهنگیان در نوروز ۹۵ است.

وی خاطر نشان کرد: برای همکاران عضو ستاد، ابلاغیه صادر شده و مقرر شده تعدادی از کارشناسان اداره در قالب تیم بازرسی کننده از مدارس بازدید و کاستی‌های سال قبل را که شناسایی شده‌اند بررسی کنند تا اقدام به رفع آنها توسط مدیران انجام شود.