علی لاریجانی رئیس هیأت ورزشی کشتی رامسر شد

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، امام جمعه شهرستان رامسر در جلسه معارفه رئیس هیات کشتی رامسر گفت: در شهرستان نام چند نفر به عنوان اسوه برای پذیرش ریاست کشتی ذکر شد که آقای لاریجانی با توجه به اخلاق و برجستگی هایی که داشتند بعنوان فرد برتر که مورد تائید شهرستان و استان بوده است معرفی شد.

حجت الاسلام مرتضوی افزود: شهرستان رامسر با توجه به وحدتی که بین مسئولین وجود دارد می توانیم با همدلی بیشتر به هدف مهم و ظرفیت های خوب ورزشی دست یابیم .

فرماندار شهرستان اظهار داشت: در مکان مقدس باستانی که مراسم معارفه هیئت کشتی رامسر برگزار شد نیز ذکر نام و یاد علی (ع) که یادآور غیرت و جوانمردی در فرهنگ ملی ایرانی می باشد را به فال نیک می گیریم.

سروری ادامه داد: رشته کشتی بعنوان یک فرهنگ برجسته و با وجود عشق درونی در خون و رگ ما، بعنوان پر افتخارترین رشته یاد می شود که باید جایگاه آن حفظ شود.

وی تاکید کرد: در ورزش شهر و کشور ما، حاشیه های ورزشی بوده و هست و این مسئله قابل انکار نیست ولی باید روح پهلوانی را در هر رشته ای با الگو گرفتن از نام و اخلاق علی (ع) مورد تایید و تاکید قرار داد.

وی علی لاریجانی را بهترین گزینه انتخابی هیات کشتی دانست و این انتخاب رو مورد تائید قرار داد.

ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر در جلسه معارفه رئیس هیئت کشتی شهرستان رامسر اذعان داشت: بهترین و مناسبت ترین گزینه برای هیئت کشتی شهرستان رامسر جناب آقای علی لاریحانی بودند.

رامین جنتی ضمن تبریک به جامعه کشتی و رییس هیات کشتی رامسر تصریح کرد: از همه افرادی که قلبشان برای کشتی شهرستان می تپد تقاضای همکاری و همراهی با جناب آقای لاریجانی رئیس هیئت کشتی شهرستان را دارم تا شاهد درخشش و افتخار آفرینی در این زمینه باشیم و در این زمینه از پتانسیل شهرستان کمک خواهیم گرفت.

۱۲۲  ۲۵