مردم رامسر پس از ۸ سال در شهر خود به سینما می روند

چاپ

به گزارش نیمه پر رامسر، سید داریوش قانع در گفتگویی با اشاره به اینکه داشتن سینما حق مردم رامسر است گفت: سینمای رامسر از قدیمی ترین سینماهای کشور میباشد که متاسفانه سالها تعطیل شده بود.

وی افزود: با تلاش و رایزنی ها و برنامه ریزی های مختلف توانستیم این سینما را بار دیگر راه اندازی کنیم و از پایان سال جاری با اکران فیلم کمدی “سالوادور” که برگزیده جشنواره نیز می باشد بار دیگر مردم رامسر پس از ۸سال در شهرستان خودشان به سینما خواهند رفت.

قانع با با تأکید بر اینکه متولی سینما بخش خصوصی بوده و کار نظارت بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد است، عنوان کرد: بروزترین فیلم‌ها از جمله بادیگارد، ابد و یک روز که از فیلمهای برگزیده جشنواره فجر امسال هستند نیز اکران خواهد شد.

رییس ارشاد رامسر با اشاره به اینکه در تمام روزهای ایام نوروز ۹۵ برنامه های فرهنگی هنری در رامسر برگزار خواهد شد گفت: سینمای رامسر در ساعات ۱۴، ۱۶ و ۱۸ اکران فیلم خواهد داشت و از ساعت ۱۸ تا ۲۲ نیز جنگهای ترکیبی با حضور هنرمندان بومی و ملی برگزار می شود.

قانع از رایزنی و هماهنگی های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر جهت در اختیار قرار دادن سالن هتل رامسر برای تمرین و اجرای برنامه به هنرمندان بومی خبر داد.