پایگاه خبری تحلیلی رامسرنوین
  • گزیده اخبار :
  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ , Friday 19 April 2024
    Ramsarnovin.ir
    آرشیو سایت





  • کد مطلب : 10065
  • تعداد نظرات : ۰ نظر
  • تاریخ انتشار خبر : ۱۳ اسفند, ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
  • شما اینجا هستید :اخبار شهرستان رامسر > خبر برگزیده > سیاسی > ویژه ها
  •   

    نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد:

    کشور برای شخص و گروهی خاصی نیست/ همه اقشار مردم خواهان توسعه و پیشرفت کشور هستند

    نمابنده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد گفت: همه اقشار مختلف و همه سلیقه ها دوست دارند کشور توسعه و پیشرفت داشته باشد و این در سایه خدمت رسانی درست و صداقت گفتار نمایان می شود و باید گفت مملکت برای افرادی خاص نیست بلکه برای همه ایرانی ها است.

    به گزارش نیمه پر رامسر، شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در همایش تجلیل از حضور مردم در صحنه انتخابات ۷ اسفند گفت: هنر نمایندگان و مسئولات نظام باید این باشد که در راستای صداقت و خدمت خود اعتماد مردم را جلب کنند و با اینکه شاید اشتباهاتی را هر شخصی داشته باشد که مردم آن را می پذیرند اما بی صداقتی مسئله ای است که مردم آن را قبول ندارند.

    وی افزود: همه اقشار مختلف و همه سلیقه ها دوست دارند کشور توسعه و پیشرفت داشته باشد و این در سایه خدمت رسانی درست و صداقت گفتار نمایان می شود و باید گفت مملکت برای افرادی خاص نیست بلکه برای همه ایرانی ها است.

    وی اظهار داشت: کشور برای شخص خاصی و گروهی خاصی نیست بلکه ایران اسلامی برای همه مردم و اقشار است و ما با پیروی از دین و مدلی خوبی از جمهوری اسلامی می توانیم به این توسعه و پیشرفت برسیم.

    نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد با بیان اینکه سهم سه شهرستان غرب مازندران و دارا بودن یک کرسی نمایندگی در مجلس مورد انتقاد است تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ مردم به اعتدال رأی دادند و در انتخابات سال ۹۴ نیز با رأی به اعتدال و عقلانیت حرفشان را زدند که این راه را می پسندند و باید گفته شود که عقلانیت و اعتدال همان راه مستقیم است و کسی که با عقل کار کند در صراط مستقیم قرار دارد.

    وی اذعان داشت: کسانی که می خواهند برای مجلس بیایند باید ببینند که با چه نیتی در معرض انتخاب قرار گرفتند و کسانی که می بینند نمی توانند این مسئولیت را به نحو احسن انجام دهند نباید بیایند و جایگاه نمایندگی مجلس را غصب کنند زیرا این توصیه امام و رهبر معظم انقلاب است.

    وی تاکید کرد: اگر مدیری در دولت اعتدال بر روی کار باشد و ساز مخالف با دولت بزند نباید در آن پست مدیریت کند و من اگر این حرف را می زنم کسی هستم که در سه دولت کار کردم و همیشه دغدغه ام این بوده که موفقیت دولت و خدمات دولت را بیشتر کنم.

    شریعت نژاد با بیان اینکه  جریانات سیاسی خیرخواه مردم و دغدغه پیشرفت کشور را دارند، افزود : اگر جریانات سیاسی از شریعت نژاد حمایت کردند مطمئتا عملکرد و صداقت و تفکرم را دیدند که به پشتیبانی ام برخواستند.

    وی با قدردانی از مردم گفت: تشکر میکنم از همع فعالین و جریانات سیاسی، تشکر میکنم از مردم مازندران چون بیش از ۷۰درصد و بالاتر از متوسط کشور رای وارد صندوق ها کردند و همچنین تشکر میکنم از حضور ۷۴درصدی مردم رامسر که نشان از تیزهوشی مردم رامسر و زمان شناسی آنهاست.

    وی با بیان اینکه محتاج همراهی، همدلی و همفکری همه مردم هستم گفت: اگر نماینده را بخواهید به حال خود رها کنید یک نفره نمیتوان این حجم عظیم مشکلات و مسئل را رفع کرد و باید همه در کنار هم به موفیت برسیم.

    شریعت نژاد در بخش دیگری از این همایش با اشاره به اینکه تا چند روز پیش با کاندیداها رقیب و حالا رفیق است گفت: مردم به عکس رای ندادند چراکه روستایی بود که هیچ عکسی از من در آن روستا زده نشد اما بیشترین رای را در آن روستا آوردم و این نشان از بلوغ فکری و سیاسی مردم است.

    شریعت نژاد با بیان اینکه از دنبال نمایندگی به دنبال کاسبی نیستم گفت: عده ای دنبال مسائلی خاص بودند ولی مردم آگاه اند و ترفندهای دیگران بر مردم کارساز نبود و انتخاب مردم قاطع بود.

    وی به بیان خاطره ای پرداخت و گفت:در روستایی رفتم یکی از اهالی گفت من برای یک کاندید دیگر کار کردم و از آنها پول گرفتم و برایشان پوستر زدم اما آمدم به شما رای دادم چون به تخصص و صداقت شما ایمان داشتم.

    شریعت نژاد در پایان از برگزار کنندگان انتخابات قدردانی کرد و گفت: با وجود همه مباحثی که برخی ها ایجاد کردند اما انتخاباتی سالم برگزار شد و اختلاف رای آنقدر زیاد بود که دیگر جای هیچ حرفی را باقی نگذاشت.